recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Yousee-boks med mediaplayer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Yousee-boks med mediaplayer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til Yousee-boks med mediaplayer
    Sendt: 07-Marts-2013 kl. 18:02
Jeg er på udkig efter et alternativ til Samsung-boksen og har haft svært ved at finde ud af, om nogle af dem fungerer som mediaplayere også. Jeg har i dag en WD TV Live og vil gerne undgå at have to apparater, så hvis alternativet til Samsung-boksen kunne afspille filer fra en harddisk tilsluttet via USB, ville det jo være perfekt.

Clint DC5 skulle fungere som mediaplayer via USB, men fungerer det tilfredsstillende?

Er der andre muligheder? En blu-ray-afspiller/harddisk-optager måske?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 18:09

Samsung BD-D8x00 modellerne.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Sifat Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Denmark, 2000
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sifat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 18:41
En linuxbox ville være et fint alternativ til yousees egen box. De afspiller fint forskellige mediefiler.

Vu+ eller Dreambox er blandt de mest købte mærker.
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 19:14
VU+ og Dreambox ser interessante ud, men de er godt nok også dyre.

Har Samsungs optagere det samme interface og den samme funktionalitet, som deres TV har mht. at afspille fra en USB-forbundet harddisk? Det synes jeg fungerer upåklageligt.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 19:55

Den afspiller alt hvad jeg har på en HDD, rippede DVDer, MP4, flv, og andet. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Den afspiller alt hvad jeg har på en HDD, rippede DVDer, MP4, flv, og andet. 
Hvad med undertekster (DVB, DVD og PGS?)
miri
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 10:17

Aner det ikke, der ligger intet på min HDD der har undertekster. Jeg bruger stort set ikke undertekster på noget. Kun hvis det ikke er Engelsk eller Skandinavisk.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu