recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stor blæser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stor blæser

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stor blæser
    Sendt: 09-Marts-2013 kl. 12:19
Hej
jeg skal bruge et par stor blæser der skal skifte luften i et skab hvor jeg har en forstærker og mediacenter.
gerne store men ikke noget med formeget støj.
kom gerne med jeres erfaringer.

Mvh
Svsommer
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 14:06
Hvis du laver hul for oven og i bunden, vil du få en automatisk termisk luftcirkulation.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Hvis du laver hul for oven og i bunden, vil du få en automatisk termisk luftcirkulation.

tak for dit svar Beanie
PT står låge åben og det er ikke nok.
så jeg er nødtil at lave noget cirkulation i skabet. 
Mvh
Svsommer
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 19:14
Coolerkit har blæsere op til 23 cm blæser, hvis ikke det er nok skal du nok gå til isenkræmmeren og bede om en gulvblæser ;-) 
mvh Infinity
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 21:29
Jeg bruger en computerblæser.

Den kører fint på 12v omformer der tænder med forstærkerens strømudtag bagpå.

Kig evt her.

Man kan sagtens bruge flere af gangen.
Til top
René Rasmussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Februar-2011
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 12:27
Jeg synes du skal kigge efter scythe blæsere.. de er nok blæsernes uukronede konge.. De flytter meget luft og gør det støjsvag.. Og der er et par muligheder for at få strøm sat til.. Fx en gammel Nokia lader.. 3310 opladeren plejer at være meget tæt på det output du skal bruge.. Alternativt kan du "kortslutte" det en computer strømforsyning og bruge strøm derfra.. Sidste mulighed fra mig kunne være en universal adapter / multi adapter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu