|
Solgt: Logitech Harmony One+ |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2013 kl. 12:24 |
|||
Et stk. Logitech Harmony One+, sælges for 500kr afhentet i Taastrup. Er købt den 17/12-2012. Men er brugt meget lidt. Og så kan jeg ligeså godt sælge den. Den fejler intet, og der er kvittering med.
Redigeret af flemming larsen - 10-Marts-2013 kl. 15:53 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Den hapser jeg. Lader er vel med også?
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
|||
Blev den solgt. For ellers kunne jeg godt være interesseret i afhentningen ....
|
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Og solgt.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Det var hurtigt du blev træt af den Flemming. Hvad skal du så ha' istedet?
|
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Det var det også lidt. Da det ikke virkede, brugte jeg jo 3 fjernbetjeninger. Men nu bruger jeg kun 1. ![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
|||
Du skulle have givet den lidt mere tid, Du skifter sikkert udstyr igen hvor den sikkert passedé ind.
Dit problem med den burde også kunne løses |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |