|
S: SA 5.0 SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2013 kl. 15:53 |
Jeg sælger mit 5.1 højtaler system, bestående af højtalere fra danske System Audio og engelske BK Electronics. Systemet står i Gentofte, kan bringes til KBH Opdatering pr 18/04: ALT ER SOLGT. Redigeret af Foods - 18-April-2013 kl. 21:14 |
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og så vil det være rigtig rart at vide, hvor de omtrent befinder sig :-)
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Pokkers, jeg troede jeg havde fået det hele med - de står i Gentofte, men kan bringes til KBH
![]() |
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Øv. Bor for langt væk :-(
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Jeg hiver den lige op i toppen - jeg kan godt presses på prisen ved en hurtig handel, kom frisk
![]() |
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Det tror jeg bestemt desværre også du skal regne med, fik 11.500 for mit meget nyere SA xp 60, comet center, jiffy rear og sub 175 ;p... Prøv dba, selvom der var respons også utrolig ringe... Folk forventer at få det i røven og helst med en flaske vin til ;/
Held og lykke med salget ;) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Hvis der er nogen der skulle have interesse i 1750'erne (altså gulvhøjtalerne), vil jeg godt sælge dem for 5700,- hvis det var noget for nogen?
|
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
jannykjaer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Hej,
Er du også interesseret i at sælge 2 x Talent + centeren fra - og til hvilken pris? Mvh Nykjær
|
|
![]() |
|
Hej Nykjær, ja det det ville være ok. Centeren plus talent har en nypris på 9000,- så du kan få dem for 4000,- ved en hurtig handel:). Var det noget?
|
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
jannykjaer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Hej,
Tak for hurtigt svar. Jeg vender lige tilbage, da en del af sættet skulle være til mine forældre. Skal have vendt det med dem først :-) Nykjær
|
|
![]() |
|
Det er bare iorden, du skriver bare:)
|
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
Hej igen Nykjær
Der er en der presser ret meget på for at købe talenterne - ikke for at presse dig, men er du kommet videre i beslutnings processen:)? |
|
Mvh.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |