|
Lukket, har fundet én... |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2013 kl. 07:46 |
Boxee Box købes, gerne i det nordjyske så jeg selv kan hente. Foretrækker at der er kvittering med. Læs nedenstående hvis det kunne have interesse, bytter gerne med penge oveni. Redigeret af Jakabov - 20-Marts-2013 kl. 09:18 |
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du interesseret i at sælge den , og sende den til København ? :)
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Ja hvis du har en Boxee Box du kan sende den anden vej. :-)
|
|
![]() |
|
Det har jeg desværre ikke.
|
|
![]() |
|
Forsøger lige om jeg kan bytte den i første omgang. :-)
|
|
![]() |
|
Det skal du bare have lov til :) Pøj pøj med det ..
|
|
![]() |
|
Hvis nogen vil sælge en Boxee til fornuftig penge må i også gerne henvende jer, behøver ikke at være en byttehandel.
|
|
![]() |
|
Ingen der har en Boxee de skal af med? :-)
|
|
![]() |
|
Indlæg rettet lidt, er køber til en Boxee Box.
|
|
![]() |
|
Bump.
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Tillader mig lige at advare dig i mod at købe en BB.
Har selv været ejer af den, og du skal bare vide at holdet bag har droppet al udvikling til den da de fremover kun satser på et enkelt PVR produkt til USA. Dvs. de fejl osv. der er på BB bliver ikke rettet, der kommer ikke nye opdateringer eller noget som helst. Jeg synes også den var UTROLIGT sløv til sidst, så hvis du har muligheden ville jeg råde dig til at købe et andet produkt der kan opfylde dine behov. |
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
Har én i forvejen og er meget tilfreds med den. Er klar over at der ikke kommer major updates til den men min fungerer nu også fint til mit behov og jeg har ikke fundet andet udover en HTPC der opfylder de krav jeg har.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |