recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT iPad mini 64 GB Wi-Fi  samt Cellular
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT iPad mini 64 GB Wi-Fi samt Cellular

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT iPad mini 64 GB Wi-Fi samt Cellular
    Sendt: 12-Marts-2013 kl. 21:23
Så prøver jeg efter bedste evne at høre om der måtte være interesse for en ny iPad mini 64 gb Wi-Fi og cellular.   Den er hvidWink

Jeg sælger ikke under 3000 kr. og har nogle løse bud på dba på 3200 kr. men den er ikke afhentet.
Forventer mindst 3000 kr. gerne 3200 som også er "køb straks" prisen.
Helst afhentet, ellers forudbetalt.
Pris i Bilka 5000 kr.

Forbeholder mig retten til altWink

P.S.    P.M.   sendt til den køber der blev forbigået i går, således at han har haft førsteret til den siden i morges.  Har ikke hørt fra ham, så derfor denne salgstråd.

P.S.  P.S.      Er der nogle der mener tråden er sat forkert op modtager jeg gerne konstruktiv kritik via     PM, således at denne tråd  kun kommer til at omhandle bud på mini ipad.

Redigeret af Skyum - 13-Marts-2013 kl. 14:54
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:16
Sænker "køb nu" prisen til 3200 kr. her på recorder.dk
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hvor i landet snakker vi?
Inkl kvittering?
Og hvor ny?
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af thomasjohan thomasjohan skrev:

Hvor i landet snakker vi?
Inkl kvittering?
Og hvor ny?

Hej Thomas.

Sprit ny og stadig i folieWink

Firmagave, så derfor ingen kvittering. 
Haslev

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 10:33
Vil gerne købe den til de 3200,- (afhentet efter aftale)

Vil dog gerne lige ha en mindre detalje opklaret. Enige om at det også var dig som solgte ipad mini den anden dag? Undre mig derfor lidt om flere. 

Har du et serienummer man kan tjekke - ta det ikke personligt, er bare lidt paranoid af natur ifht at betale +3K for noget uden kvittering. 

Thomas
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 10:44

Vil dog gerne lige ha en mindre detalje opklaret. Enige om at det også var dig som solgte ipad mini den anden dag? Undre mig derfor lidt om flere. 

Har du et serienummer man kan tjekke - ta det ikke personligt, er bare lidt paranoid af natur ifht at betale +3K for noget uden kvittering. 

Thomas
Hej ThomasTongue

Det er da ganske naturligt at du er skeptisk i disse tider.
Sagen er den at en virksomhed som jeg inddirekte har tilknytning til gav sine medarbejdere noget Apple grej, bla. iPad og iPad mini.
Nogle medarbejdere var så ikke interesserede eller havde i forvejen, hvorfor jeg fik sagt at jeg godt kunne bruge nogle stykker til mig selv.
Det blev så "offentligt" kendt på arbejdspladsen at jeg havde købt nogle, og jeg blev så kontaktet af nogle som jeg så tilbød at prøve at afsætte.
Ulempen er selvfølgelig at der ikke er kvittering, men kva mit job vil det være åbentlyst at der ikke er tale om tyvekoster.
Det er et tilbud som man kan tage imod eller lade være.  Jeg mente bare at jeg kunne gøre nogle glade her inde.
Serienummer offentliggøres ikke da det kun er en sag for køber (jeg ville personligt ikke ønske mit serienummer offentliggjort.)Wink
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 10:45
P.S.    Et appleprodukt som dette bliver jo registreret på din iTunes konto, og hvis den var stjålet ville den manøvre nok give problemer.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 11:25

Thomas
Hej ThomasTongue

Det er da ganske naturligt at du er skeptisk i disse tider.
Sagen er den at en virksomhed som jeg inddirekte har tilknytning til gav sine medarbejdere noget Apple grej, bla. iPad og iPad mini.
Nogle medarbejdere var så ikke interesserede eller havde i forvejen, hvorfor jeg fik sagt at jeg godt kunne bruge nogle stykker til mig selv.
Det blev så "offentligt" kendt på arbejdspladsen at jeg havde købt nogle, og jeg blev så kontaktet af nogle som jeg så tilbød at prøve at afsætte.
Ulempen er selvfølgelig at der ikke er kvittering, men kva mit job vil det være åbentlyst at der ikke er tale om tyvekoster.
Det er et tilbud som man kan tage imod eller lade være.  Jeg mente bare at jeg kunne gøre nogle glade her inde.
Serienummer offentliggøres ikke da det kun er en sag for køber (jeg ville personligt ikke ønske mit serienummer offentliggjort.)Wink

Sender PM
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 11:31
Hvis medarbejderne har fået det som en gave, burde det være muligt at få en kopi af en faktura eller andet fra firmaet, som kan bruges ifbm. reklamation.

Har hørt om Iphones og Ipads der bliver blokeret (ubrugelige) hvis de er stjålet, selv hvis de er pakket ind og er helt nye. Eksempelvis stjålet fra butik eller lastbiler osv.

Er det muligt at få serie nr over PM og på den måde tjekke den efter. Så ligger det nr ikke og flyder rundt på nettet nemlig. Evt. gerne et billede af æsken.

Kunne godt være interesseret, men ville bare være ærgerligt at købe noget som så blokeres derefter.
Mvh.

Casper
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Hvis medarbejderne har fået det som en gave, burde det være muligt at få en kopi af en faktura eller andet fra firmaet, som kan bruges ifbm. reklamation.

Har hørt om Iphones og Ipads der bliver blokeret (ubrugelige) hvis de er stjålet, selv hvis de er pakket ind og er helt nye. Eksempelvis stjålet fra butik eller lastbiler osv.

Er det muligt at få serie nr over PM og på den måde tjekke den efter. Så ligger det nr ikke og flyder rundt på nettet nemlig. Evt. gerne et billede af æsken.

Kunne godt være interesseret, men ville bare være ærgerligt at købe noget som så blokeres derefter.
Kunne godt lade sig gøre,men jeg tror den er solgtWink
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 11:49
Ok fair nok, send en PM hvis det er.
Mvh.

Casper
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Ok fair nok, send en PM hvis det er.
Det er en aftaleWink
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu