|
V: IPhone 4 32 gb sort |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bims38 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2009 Sted: Egtved Danmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2013 kl. 19:48 |
Har en sådan i overskud og vil lige høre hvad den er værd.
Den er fra juni 2011 købt gennem arb. så ingen kvittering. Fejler intet og ingen ridser |
|
Mvh
Rene´ |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gav 1400kr for en 16gb i fin stand for et par måneder siden. Du kan måske få lidt mere da det er en 32gb
|
|
![]() |
|
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
Hej
Mon ikke omkring 2000-2200,-. Ups, så lige at der ingen kvittering er. Så er prisen lavere. Prøv på DBA hvis du orker alle de skøre bud. Tommy
Redigeret af basholm - 13-Marts-2013 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Til sammenligning har jeg lige købt en sprit ny iphone 5 i folie til 3700,-. Godt nok en 16GB model, men set i forhold til det vil jeg personligt ikke give mere end maks 1800,- for en 4er. Forsøg dog at smide den på DBA til 2000kr så kan det være der er en som hopper på.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
De lokale køb og slag grupper på fb, der går de for 2500kr
|
|
![]() |
|
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
Jeg køber den gerne hurtigt hvis jeg kan få en god pris... Skal bruge en til min gamle mor ;)
Skriv endelig pm herinde hvis du er interesseret
|
|
![]() |
|
bims38 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2009 Sted: Egtved Danmark Status: Offline Point: 21 |
Tak for svarene
runemacca om sendt |
|
Mvh
Rene´ |
|
![]() |
|
Om=pm
|
|
Mvh
Rene´ |
|
![]() |
|
Loberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 43 |
Har lige solgt min, med ridser i skærmen mm. For 1900, og det uden problemer, tænker der var 20 der skrev de første dage.
|
|
![]() |
|
Prøver at sætte den i dba.
Tak for alle svarene. |
|
Mvh
Rene´ |
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
Jeg købte en 4, 16 GB brugt for 2år siden til 1800. Så hvis de priser holder som andre skriver så kan jeg sælge den for det samme igen. :-D
Synes det er en uhørt høj pris for så gammel telefon. Jeg er godt klar over Ios ikke har ændret sig meget siden lanceringen, men derfor er telefonen jo stadig 3 generation. |
|
![]() |
|
Satte den på dba torsdag, og den er lige blevet solgt for 2000,-
|
|
Mvh
Rene´ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |