recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv-bord - den lette løsning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv-bord - den lette løsning

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv-bord - den lette løsning
    Sendt: 14-Marts-2013 kl. 09:57
Nogen der har erfaringer med denne: http://tvbord.dk/shop/online-lll-vaeghaengt-1001p.html ?

Hvordan føles byggekvaliteten, er der plads til et par stikdåser på bagsiden?
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 13:10
Ved ikke med stikdåser, men købte låger der fra og dem er der intet at sætte en finger på. God kvalitet, god pris og meget hurtig levering.

Emil
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 13:12
Kvaliteten tror jeg ikke der er noget at sætte på. Men du har set, at indvendige mål siger 40cm i dybden ikke? Kan din receiver stå der?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 13:15
Umiddelbart synes jeg også det er dyrt. Kan man ikke finde tilsvarende "korpus" ved køkkenfabrikanterne? Evt billigst ved Ikea..
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 13:19
Det kan du sagtens. Men så skal man være "hurtig". Deres Faktum køkken forsvinder den 10. april, og erstattes af en ny serie den 16. Det er jo ikke til at vide hvordan det bliver opbygget, og om prisen stiger.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 13:37
Havde også selv tænkt over det med korpus fra køkken firma, men det render altså også hurtigt op samt man skal finde en top plade løsning. Dem fra Ikea er meget billigt, men Ikeas køkken kvalitet er også voldsomt ringe desværre samt underlige løsninger de bruger.

Emil
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 13:44
Det vil jeg nu ikke give dig ret i, mht. kvaliteten af Ikeakøkkener. Der er Ikeakøkken i vores lejlighed, og det holder da fint.
Til top
Voigt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voigt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 15:00
Hej,
Har købt netop denne model med låger og ben for ca. 1.md siden.
Er fuldt ud tilfreds med kvaliteten, afhentede selv på lageret og fik en rigtig god betjening.
Har reolen til at stå på gulvet og har savet bagbeklædningen af i den ene side, således at jeg har plads til reciveren.
Nu står reolen ca 4.cm fra vægen og der er plads til alt el og ledninger bag reolen.

Redigeret af Voigt - 14-Marts-2013 kl. 19:25
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det vil jeg nu ikke give dig ret i, mht. kvaliteten af Ikeakøkkener. Der er Ikeakøkken i vores lejlighed, og det holder da fint.

Jamen så har jeg taget helt fejl kan jeg godt se...Smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 16:09
Det siger jeg ikke du gør. Det er bare ikke den oplevelse jeg har. Dermed ikke sagt, at et HTH køkken ikke er bedre. Men møbler fra IDE er også bedre end Ikeas, men der betyder jo heller ikke, at Ikeas er noget lort :)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 16:37
Jeg er også ved at kigge på TV-bord, men har svært ved at gennemskue, hvad det er for nogle moduler fra IKEAs Korpus-serie som I ville bruge til et TV-møbel!?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 22:11
Det eneste der er dybt nok, er skabene fra Ikeas køkkener. Serien hedder Faktum, og dem jeg synes passer bedst, er overskabe til microovn.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu