recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WMC7 timefor.tv guiden kan ikke optage Nyhederne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WMC7 timefor.tv guiden kan ikke optage Nyhederne

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WMC7 timefor.tv guiden kan ikke optage Nyhederne
    Sendt: 14-Marts-2013 kl. 21:15
Jeg har et Windows Mediacenter 7 setup hvor jeg henter guiden fra timefor.tv

Ca. samtidigt med at DR Ultra startede op. Der ændrede "Nyhederne" navn til "TV2 Nyhederne" i guiden og derefter har jeg ikke kunnet optage hverken TV2 eller DR nyhederne som en serie. 

Den optager kun den første og så skriver den ud fra alle de andre "Der vil blive optaget en anden udsendelse af programmet...". Det er som om den mener at alle nyhederne er ens og den vil derfor ikke optage en kopi. Og det er uanset hvordan jeg fidler med indstillingerne for serieoptagelsen.

Det er aldrig været et problem før. Jeg har altid optaget Nyhederne så jeg havde seneste liggende. Andre tilfældige serier kan jeg sagtens optage, men ikke Nyhederne. Det er også som om at guiden bliver ekstrem langsom imens jeg indstiller optagelse a nyhederne. Jeg kan næsten ikke navigere rundt i settings for optagelsen. Det er som om den skal kigge alle nyhedsudsendelser igennem hver gang jeg navigerer rundt i indstillingerne. Hvis jeg fx. går til "andre visninger" fryser den længe inden den viser mig de andre som den ikke vil optage.

Er der andre der har dette problem?

-Morten
Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2013 kl. 21:45
Er er ikke andre WMC7 brugere med timefor.tv guide der kan verificere om de kan optage Nyhederne som serie?
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 07:18
bruger ikke wmc7 men kan du ikke definere en tidsbestemt optagelse fra kl. 19.00-19.30 hver dag ... nyhederne er jo rimelig forudsigelig i sendetid!
Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 08:05
Jo det kan jeg nok godt, men så ryger hele fidusen i at have en guide. Desuden plejer den at tage alle nyheds udsendelserne i løbet af dagen og så kun beholde den nyeste. Dvs. 19 nyhederne overskriver 18 nyhederne osv. 
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 17:14
Virker tilsyneladende fint her. Valgte at serieoptage TV2 Nyhederne kl 18.00 og den tilføjede selv kl 18.20, 19.00 og 22.00.

Bruger nyeste Beta version af Nrossens XML import program.

/KL 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu