|
Solgt,- - MK sound mps 2510p (s150 aktive |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2013 kl. 13:50 |
|
jeg har valgt at sælge mine aktive MK s150 aktive
de er ca et år gammel - stadig et års garanti. De er fejlfrie. Original embalage haves. der er ikke tale om en S150 "bare med indbygget forstærker. Den har nogle andre kvaliteter, som den passive model aldrig vil kunne få Det er en højtaler med aktiv deling , hvor hver sæt enheder har 180w at gøre med ...altså 360w i hver højtaler. med aktiv deling er der ingen effekt der går til spilde. Der er også mulighed for at ændre spredningen af lyden , med en wide/narrow kontakt på bagsiden. de intereserede kan læse flere detaljer på linket http://www.mksoundsystem.com/studio-products/active-monitors/mps-2510p/ nypris 75000,- for 3 stk pris 26000,- for 3 stk kan afhentes i horsens kan kontaktes via PM Redigeret af p.las - 02-Juni-2013 kl. 22:14 |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ny pris
|
||
![]() |
||
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
|
Jeg troede, at det var de perfekte højtalere for dig ? Jeg blir nødt til at spørge dig, hvorfor sælger du dem og hvad skal du ha i stedet for ?
|
||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
||
![]() |
||
|
Jeg vil prøve noget jbl
Har haft mk i de sidste ti år....ca. Så det kunne være sjovt at prøve noget nyt. Vi lever kun een gang |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
|
Vi kan bytte 3 stk. JBL ScreenArray-køleskabe mod dine aktive
![]() |
||
![]() |
||
|
Haha Gad vide hvad konen vil sige ![]() |
||
![]() |
||
|
Prisen dumpet yderligere 2000,-
|
||
![]() |
||
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg tror ar de fleste bare ser det som en s150 med indbygget forstærker . Men der er rigtig mange fordele med aktiv delefilter og lign . Ud over et kæmpe effektoverskud spiller de også langt mere smooth . Men de er jo stadig i biografen . Så man kan jo bare komme og lytte 😉 |
||
![]() |
||
|
Bump
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Ingen interessede i disse dynamiske , neutrale , utrolige smoothe højtaler , med masser af headroom.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |