recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny AV afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny AV afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kundeservice Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Februar-2013
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kundeservice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny AV afspiller
    Sendt: 21-Marts-2013 kl. 09:09
Søger en ny AV afspiller, og har opstillet følgende:

Forudsætninger:
NAS <--> AV Afspiller via netværk (kabel).
AV afspiller <--> SR via HDMI
SR <--> TV via HDMI

Ubetingede krav:
- Afspilning af 1080P (24 billeder) filer (fx mkv) uden det hakker, over netværk.

Krav:
- Styring via. Android mobil/taplet (2 vejs).
- Afspilning af lydfiler (div. formater), uden det hakker. 
- Så lavt strømforbrug som muligt (evt. tændt hele tiden).
- Så enkel som mulig, både installation og daglig betjening.

Ønsker:
- Billigt som muligt, men den rette løsning kan der kastes flere penge efter.

Har prøvet:
- RP
- Pivos Xidos DS

Bud på ovenstående modtages med glæde....tak.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kundeservice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 21:20
Er der slet ingen, med et bud....Confused, der må da være en AV afspiller derude, som opfylder mine krav/ønsker? 
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 21:28

WD TV Live...

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kundeservice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 23:39
Ja, den er en mulighed, men så må jeg give afkald (svjv.) på 2-vejs kommunikation mellem telefon og AV afspilleren. Den app. der findes til WD TV  Live er vist kun som erstatning for selve fjernbetjeningen, hvorfor du stadig skal have tv tændt, for at vælge mellem audiofiler eller netradio, eller tager jeg fejl?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 23:47
Det har du ret i.
Til top
Dami4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2011
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dami4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 09:59
Hvis 2-vejs kommunikation og app til android / iphone er så vigtig for dig, så skal du nok have en lille HTPC med XBMC..
Du kan styre det via mobilen, uden af have tv tændt.
Det kan vel bygges for små 1400kr
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kundeservice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 13:32
Ja, har overvejet både en Intel NUC eller en FIT (sgu seje maskiner)........hjemmebyg har jeg da også tænkt på, men er nok for magelig/eller prioritere ikke RD i et omfang, som jeg tror der er behov for, før det bliver rigtigt godt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu