recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Denon forstærker (AVR 2312 el. 2113)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af Denon forstærker (AVR 2312 el. 2113)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perfectodk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2013
Sted: Vildbjerg
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perfectodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af Denon forstærker (AVR 2312 el. 2113)
    Sendt: 22-Marts-2013 kl. 21:54
Hejsa

Eftet at have prøvet et par forstærkere (Pioneer VSX 922 og Denon 2113), så er jeg blevet hooked på Denon'en udfra brugervenlighed og generel brug.

Har et begrænset budget og ville underøsge hvad jeg kunne få brugt...her kommer så en Denon AVR 2312 i spil. Det er en på papiret lidt "større" model. Men kan den noget jeg får brug for?

Forstærkeren skal bruges til film hvor den skal køre med en PS3 og et noget ældre Dali suite setup (2.5 fronthøjtalere og en B&W sub). Derudover skal den selvfølgelig køre stereo via airplay og internetradio). Derudover vil jeg gerne sætte en computer til og se film i ny og næ.

Den skal kunne køre zone 2 (det kan begge så vidt jeg kan se).

En ny 2113 står til 3400 mens en brugt 2312 kan findes til knap 2500 - måske lidt mindre alt afhænging alder....

Spørgmålet er så...skal man vælge en ny 2113 eller en brugt 2312?

Hvad går jeg glip af og hvad får jeg ved at vælge den ene frem for den anden?

Håber på hjælp - på forhånd tak.

/Lasse
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perfectodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 20:23
Bump - ingen der kan hjælpe :-)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perfectodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 19:14
Prøver lige en sidste gang - håber på lidt hjælp :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu