|
Valg af Denon forstærker (AVR 2312 el. 2113) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perfectodk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2013 Sted: Vildbjerg Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2013 kl. 21:54 |
Hejsa
Eftet at have prøvet et par forstærkere (Pioneer VSX 922 og Denon 2113), så er jeg blevet hooked på Denon'en udfra brugervenlighed og generel brug. Har et begrænset budget og ville underøsge hvad jeg kunne få brugt...her kommer så en Denon AVR 2312 i spil. Det er en på papiret lidt "større" model. Men kan den noget jeg får brug for? Forstærkeren skal bruges til film hvor den skal køre med en PS3 og et noget ældre Dali suite setup (2.5 fronthøjtalere og en B&W sub). Derudover skal den selvfølgelig køre stereo via airplay og internetradio). Derudover vil jeg gerne sætte en computer til og se film i ny og næ. Den skal kunne køre zone 2 (det kan begge så vidt jeg kan se). En ny 2113 står til 3400 mens en brugt 2312 kan findes til knap 2500 - måske lidt mindre alt afhænging alder.... Spørgmålet er så...skal man vælge en ny 2113 eller en brugt 2312? Hvad går jeg glip af og hvad får jeg ved at vælge den ene frem for den anden? Håber på hjælp - på forhånd tak. /Lasse |
|
![]() |
|
perfectodk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2013 Sted: Vildbjerg Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump - ingen der kan hjælpe :-)
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøver lige en sidste gang - håber på lidt hjælp :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |