|
Problemer med signal når andet udstyr er tilkoblet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2013 kl. 11:01 |
Jeg har lidt problemer med mit DVB-T Signal. Jeg har fundet ud af at det hjælper hvis jeg slukker alt andet udstyr der er koblet til mit TV, såsom min soundbar, xbox, ps3, wii og apple TV.
Kan man gøre noget ved det? Altså udover at slukke for det hele? :) Jeg har ikke forstand på det, men har det evt. noget at gøre med at mine kabler ikke er afskærmet ordenligt?
|
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Peoke.
Du kan prøve at tage et kabel ud ad gangen og se hvad der giver problemer. Husk at slukke i begge ender når du sætter et HDMI kabel i eller tager det ud. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |