|
***SOLGT*** S: appletV 1 med 160gb HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:20 |
***SOLGT*** Jeg har en AppleTV - første generation med 160gb harddisk. Den fejler intet, og kommer med XBMC installeret, men kan fabriksnulstilles, hvis det ønskes. Kan afvikle alt til og med 720p video, da den ikke har FireCore installeret - men det kan naturligvis gøres af fremtidig ejer. 300,- + porto havde jeg forestillet mig. Er det for meget, så må I endelig sige til. Så må vi finde ud af noget.
Redigeret af RaGa_MuFFiN - 23-Marts-2013 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den køber jeg gerne for 300 + porto, hvis den er pæn og velholdt.
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Jeg vil med glæde tage et billede og sende til dig. Oplys mig blot email eller telefonnummer i en pb, så skal jeg sende et billede. Den fejler absolut intet.
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
hvor i landet er den?
jeg vil måske give lidt mere Redigeret af Nikodk - 23-Marts-2013 kl. 17:32 |
|
![]() |
|
Det er i nærheden af Herning, men den er desværre allerede væk :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |