|
Tyndt beslag til 50GT50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2013 kl. 23:37 |
Har lige bestilt en 50GT50 og skal have hængt den op på væggen.
Vil gerne have et der er så tyndt som muligt og meget gerne i den billige ende? Så lige dette: http://www.harald-nyborg.dk/p5135/vaegbeslag-pf-348-sort-xx0213xx Men ved ikke rigtig, det ser en smule "skrabet" ud (har dog ikke set det i virkeligheden) Men skærmen skulle jo helst blive hængende ![]() Nogen der ved om beslaget er ok eller evt. har alternative forslag i den billige ende? |
|
![]() |
|
Dennis_m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der står det kan holde til 55kg og dit tv vejer 23,5 kg så det skal nok gå.. Du får ihvertfald ikke noget bedre til prisen.
Så længe der er skruer nok i væggen til at holde det, skal ophænget nok holde, der er jo vinkler på det jern som holder tvet, det gør at det sagtens kan holde flere gange vægten.
Redigeret af Dennis_m - 24-Marts-2013 kl. 00:49 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Tak for svaret. Regner også med at beslaget holder. Men ud fra tegningerne spekulerede jeg lidt på om det kunne glide sidelæns (ikke at jeg regner med at der er nogen der skubber til skærmen)
|
|
![]() |
|
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
har det samme til mit 50GT30. det er fint og dejlig flat.
dog skal du passe på de skruer der følger med de er lavet af våde aviser. knækkede hoved af én da jeg lige skulle spænde til. så når du er i HN så køb lige 4 tilsvarende skrue i en bedre kval. |
|
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Det kan du roligt købe
![]() |
|
![]() |
|
Tak for svarene
![]() |
|
![]() |
|
Fik lige set GT50 i dag.
En ting jeg spekulerer på er om dette beslag sidder for tæt på væggen? Kan se at der er en ret stor plastik "klump" der hvor strøm ledningen er sat i skærmen, den ser ud til at kræve ekstra plads (har ikke lyst til at lave en hulning i væggen til den) Derudover er der måske også noget med varme aftræk? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |