recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tyndt beslag til 50GT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tyndt beslag til 50GT50

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tyndt beslag til 50GT50
    Sendt: 23-Marts-2013 kl. 23:37
Har lige bestilt en 50GT50 og skal have hængt den op på væggen.

Vil gerne have et der er så tyndt som muligt og meget gerne i den billige ende?

Så lige dette: http://www.harald-nyborg.dk/p5135/vaegbeslag-pf-348-sort-xx0213xx

Men ved ikke rigtig, det ser en smule "skrabet" ud (har dog ikke set det i virkeligheden) Men skærmen skulle jo helst blive hængende

Nogen der ved om beslaget er ok eller evt. har alternative forslag i den billige ende?
Til top
Dennis_m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 00:49
Der står det kan holde til 55kg og dit tv vejer 23,5 kg så det skal nok gå.. Du får ihvertfald ikke noget bedre til prisen.

Så længe der er skruer nok i væggen til at holde det, skal ophænget nok holde, der er jo vinkler på det jern som holder tvet, det gør at det sagtens kan holde flere gange vægten.

Redigeret af Dennis_m - 24-Marts-2013 kl. 00:49
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 10:36
Tak for svaret. Regner også med at beslaget holder. Men ud fra tegningerne spekulerede jeg lidt på om det kunne glide sidelæns (ikke at jeg regner med at der er nogen der skubber til skærmen)
Til top
madass32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Februar-2008
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madass32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 14:56
har det samme til mit 50GT30. det er fint og dejlig flat. 
dog skal du passe på de skruer der følger med de er lavet af våde aviser. knækkede hoved af én da jeg lige skulle spænde til. så når du er i HN så køb lige 4 tilsvarende skrue i en bedre kval.

LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 17:45
Det kan du roligt købe Tongue
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 19:57
Tak for svarene Må en tur ud til Harald...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 19:46
Fik lige set GT50 i dag.
En ting jeg spekulerer på er om dette beslag sidder for tæt på væggen?
Kan se at der er en ret stor plastik "klump" der hvor strøm ledningen er sat i skærmen, den ser ud til at kræve ekstra plads (har ikke lyst til at lave en hulning i væggen til den)

Derudover er der måske også noget med varme aftræk?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu