|
DVB viewer 5.0 rs 1.25 undertekster. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 10:59 |
Optagelser kan ikke vise lagrede undertekster, man kan ikke i menu skifte sprog til dansk/svensk/norsk osv. Er jeg igen samme med een anden bruger på DVBViewers board, den eneste der oplever dette problem ?.
Livestreams fungere fint. MVH Rettelse, 1.23 virkede ikke, optagede ikke teksttv, 1.25 RS optager dem, men den nulstiller settings ved installation 1.23 -> 1.25, har ellers checket. Håber på forbedring med 1.25. Undskyld mit hurtige indlæg, roede med det igår i flere timer.
Redigeret af rasmuzzen - 29-Marts-2013 kl. 11:09 |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg går ud fra at du mener sprog i undertekster Har ikke selv installeret 1.25, men har 1.24, og her fungerer det fint. Har du hakket rigtigt af? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yeps, forskellen på dit og mit var at jeg var på version 1.23, det var åbenbart forskellen. Jeg havde de samme krydser som dig. Har set på boardet at een enkelt har skrevet at den ignorerede valg i opsættet. Jeg forstår ikke der ikke er flere der skriver om denne type problemer når de er der. Jeg mindes at have set at DVBViewer er downloadet næsten 1 million gange.
Tak for hjælpen. Redigeret af rasmuzzen - 30-Marts-2013 kl. 09:09 |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |