|
S: Linksys EA3500 Dualband Router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2013 kl. 10:57 |
Jeg har valgt at opgradere mit hjemmenetværk, derfor er denne kommet i overskud.
Den er købt i November 2012 (har kvittering) Linksys EA 3500 HBO 450,- plus porto. En god løsning, hvis man har mange trådløse enheder i huset, og gerne vil streame netflix mv. Den har indbygget gæstenætværk og de mest basale ting kan justeres via app til smartphone. Befinder sig nær Roskilde Redigeret af Nikodk - 31-Marts-2013 kl. 10:58 |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
350,- afhentet på tirsdag ?
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Vi skal over de 450, ellers bliver den brugt på anden vis i mit netværk |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
450,- er for tæt på 676,- som en ny koster, skriv PM hvis du skifter mening.
|
|
![]() |
|
I lige måde (hvis du skifter mening) ![]() den bliver accesspoint, hvis ikke den går for over de 450 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |