|
S: 2x Tannoy Saturn S8LR (inkl. receiver) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rustru ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2013 kl. 21:12 |
Jeg sælger mine højtalere, da de skal skiftes til nogle mindre (efter kærestens mening). Det drejer sig om 2 stks. Tannoy Saturn S8LR. Desuden følger der en Yamaha rx-v550 receiver (sort) med, hvis det har interesse. HBO: 800 kr. (for det hele) Info. om receiveren: Info. om højtalerne: Redigeret af rustru - 31-Marts-2013 kl. 21:24 |
|
![]() |
|
rustru ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Bob ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2009 Status: Offline Point: 43 |
Hvad skal du have for højtalerne alene ?
Mvh Bob
|
|
![]() |
|
800kr. for højtalerne (Du vælger selv om du vil have receiveren med i prisen :) ).
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Min datter, der bor på Frederiksberg, og klunset nogle højtaleren og mangler nu en forstærker. Jeg vil gerne smide 100 kr. efter receiveren, hvis det kan hjælpe med at få pakken solgt.
vh. Thomas Redigeret af ThomasP - 06-April-2013 kl. 21:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |