|
Netflix på popcorn hour c200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
palle2612 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2013 kl. 10:17 |
TOTALT Noob spørgsmål!!! Helt ny på dette felt.
Kan overnævnte køre netflix? Xbmc? Er jo efterhånden et hav af dem til salg og overvejer sådan en. Har atv3 men gider snart ikke vente på en jailbreak mere, har haft den siden jul og brugt den max 20 timer. Henter film fra nettet til harddisk og en smule netflix. Ordenlig lyd er også et krav. Vil ikke give prisen for atv2 ej heller 720p da jeg lige har købt en epson eh-tw4400 projektor. |
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener ikke at det kan lade sig gøre, der var en youtube video med noget XBMC på en A200, men den var fake og blevet taget ned igen.
Det er noget med at den sigma chip popcorn hour ikke understøtter OpenGL som xbmc bruger, eller det er hvertfald noget af forklaringen... |
|
![]() |
|
palle2612 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Hmm. Ved heller ikke om jeg skal bruge XBMC (medieafspilleren har vel sit eget program) men jeg bruger det nu, hvor jeg kører det hele over min bærbar, Netflix skal jeg ihvertfald gerne kunne køre.. Kører som sagt ikke det store, men 1080p skulle jeg gerne samt ordenligt lyd. Pænt layout ala appel tv ville heller ikke være dårligt..
Sååå, som spurgt så mange gange før.. Nogen anbefalinger!
![]() Redigeret af palle2612 - 07-April-2013 kl. 11:43 |
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Er "ellers" også glad for min C200 det er den eneste anke at den ikke kommer til at køre netflix, bruger selv WD TV Live til dette og det kører det fuldt tilfredsstillende .Det handler om at chippen ikke har kryptering i sig, men derudover er den næsten identisk med WD TV Live chippen.
Har også haft både Atv2 Og Atv3 flotte UI men det i sig selv gør det ikke alene, man skal jo have adgang til Feks. nas osv Par.Def. det får du med wdtv. Redigeret af len61 - 07-April-2013 kl. 12:16 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Har lige set Tizzbird F13, ser da ud til at kunne klare /dække mit behov, selv om det er android
![]() |
|
65” LG G1
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Det eneste ? android 4.0 ? så ville jeg kigge på Feks. rikomagic osv.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |