recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på popcorn hour c200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på popcorn hour c200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på popcorn hour c200
    Sendt: 07-April-2013 kl. 10:17
TOTALT Noob spørgsmål!!! Helt ny på dette felt.
Kan overnævnte køre netflix? Xbmc?
Er jo efterhånden et hav af dem til salg og overvejer sådan en.
Har atv3 men gider snart ikke vente på en jailbreak mere, har haft den siden jul og brugt den max 20 timer.
Henter film fra nettet til harddisk og en smule netflix. Ordenlig lyd er også et krav.
Vil ikke give prisen for atv2 ej heller 720p da jeg lige har købt en epson eh-tw4400 projektor.
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 10:27
Mener ikke at det kan lade sig gøre, der var en youtube video med noget XBMC på en A200, men den var fake og blevet taget ned igen.

Det er noget med at den sigma chip popcorn hour ikke understøtter OpenGL som xbmc bruger, eller det er hvertfald noget af forklaringen...
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 11:42
Hmm. Ved heller ikke om jeg skal bruge XBMC (medieafspilleren har vel sit eget program) men jeg bruger det nu, hvor jeg kører det hele over min bærbar, Netflix skal jeg ihvertfald gerne kunne køre.. Kører som sagt ikke det store, men 1080p skulle jeg gerne samt ordenligt lyd. Pænt layout ala appel tv ville heller ikke være dårligt..
Sååå, som spurgt så mange gange før.. Nogen anbefalinger!Geek

Redigeret af palle2612 - 07-April-2013 kl. 11:43
65” LG G1
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 12:10
Er "ellers" også glad for min C200 det er den eneste anke at den ikke kommer til at køre netflix, bruger selv WD TV Live til dette og det kører det fuldt tilfredsstillende .Det handler om at chippen ikke har kryptering i sig, men derudover er den næsten identisk med WD TV Live chippen.
 Har også haft både Atv2 Og Atv3 flotte UI
men det i sig selv gør det ikke alene, man skal jo have adgang til Feks. nas osv Par.Def. det får du med wdtv.

Redigeret af len61 - 07-April-2013 kl. 12:16
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 13:36
Har lige set Tizzbird F13, ser da ud til at kunne klare /dække mit behov, selv om det er androidErmm
65” LG G1
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 13:48
Det eneste ? android 4.0 ? så ville jeg kigge på Feks. rikomagic osv.
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu