|
Samsung D8005 slukker af sig selv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2013 kl. 20:51 |
Hej
Min samsung plasma Samsung D8005 er begyndt at slukke random, helt af sig selv. http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1310640314 Jeg har prøvet at resette til tv'et, dvs den downloade firmware igen, og jeg måtte reetablere alt forfra... Det hjalp i en uge, nu gør den det igen.... What to do firmware version 1027 Oakie |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kontakt butikken, hvor du har købt det og få det repareret.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Prøv at smide fj.btj. ind i et andet rum. Det kan være den der er gået bersærk.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
havde en mate med sådan et problem, det sjove var, at han skiftede remoten ud med en anden samsung, så var der NADA problemer..
tror bagefter, at et batteriskift løste problemet, men der var det REMOTEN... og det ville være lækkert at være fri for at reppe et tv, og max skulle bytte en remote.. er der ikke 2 med sådan et tv?
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
har du noget udstyr tilsluttet til tv?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg havde også et samsung tv som lavede det trick på et tidspunkt. Den slukkede og tændte selv, hvilket var ganske uhensigtsmæssigt da det stod i soveværelset. Rimeligt trælst at blive vækket midt om natten at et tv.
Der var problemer med bundkortet, eller hvad det hedder på et tv og den skulle skiftes ud. Det var heldigvis dækket af garantien. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |