|
v: Pioneer PDP-4270XA |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2013 kl. 23:25 |
Har dette tv som jeg ikke helt ved hvad man kan få for.. det er 5 år gammelt og 42 " men super billedkvalitet... hvad tror i man kan få for sådan et ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit bud; Kr. 500 ?.....måske, om du virkelig kan "power-sælge" om hvor godt Pioneer var i sin tid, Kr. 1.000
Jeg solgte for mere end to år siden mit gl. 428 - modellen nyere end dit - for kr. 2.000....... ....der ER sket meget indenfor plasma TV de sidste fem års tid.....bare fraværet af kabeltuner gør salg svært.... Men bedste ønsker omkring salget - det ER et fint TV, billedmæssigt, den dag i dag... MVH Jesper Redigeret af JesA - 10-April-2013 kl. 00:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |