recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBViewer 5.1 er released.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBViewer 5.1 er released.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBViewer 5.1 er released.
    Sendt: 19-April-2013 kl. 19:45
Og jubiiii, jeg var åbentbart alligevel ikke den eneste der havde timeshift problemer, det er med i fix listen officielt, men jeg fik ingen "me to" på deres forum, men nu kan jeg timeshifte igen :)  .

Set herfra er følgende rettet.
rettet : Timeshift live jump/pause,

rettet : Systemet stener det første minut ved koldstart/reboot, så remoten ikke vil kommunikere, menu og ok virker slet ikke i starten. Men det står der nu intet om i fix listen.

Tilføjet, flere optage options, endelig lytter folkene bag lidt til gamle brugerønsker.

God vind med den.

Redigeret af rasmuzzen - 19-April-2013 kl. 20:32
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu