|
Kanallisten går i uorden |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DVD-soren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2013 kl. 20:19 |
Hej!
Har lige købt et Philips 46PFL5537T TV - og desværre taber det kanallisten om natten - er der nogen der har en idé om hvad p..... det kan skyldes? På forhånd TAK! Søren ![]() |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit ældre Panasonic plasma smider også DR1 om natten efter yousee har skiftet?!
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7245 |
Prøv at slå automatisk kanal opdatering fra.
Bruger i det rigtig yousee nr ? Kan ikke lige huske om det. 100. 110. |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
jeps 110
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Opsaetning/Find_dit_netvaerks-id.aspx
Prøv med netværks ID: 100 |
|
![]() |
|
DVD-soren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Jeg kører ikke yousee, men dsa (dsa-net.dk). Og de kører DVB-T (indtil september hvor de skifter til DVB-C).
PS: Jeg har stoppet den automatiske kanalopdatering. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |