|
Min lille stuebiograf |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2013 kl. 13:46 |
Hej, nu er det tid for mig at vise frem min lille
stuebiograf. Jeg har været passiv bruger af recordere.dk i omkring 3 år nu og
har haft en stor fornøjelse af at se på andre brugers hjemmebiograf. Mit anlæg er efterfølgende: Reciver: Onkyo TX-NR809 (købt brugt af agerskov her på forumet) Forforstærker: Argon HA2 rørforstærker jeg bruger til stereo (røret er skiftet til et orginal soviet 6N2P-EV, jeg har
også skiftet føder på den) Kilde: Pioneer BDP-140 Bluray spiller Netgear NEO TV 550 multimedia player Cambridge Adio ID10 iPod dock Fiio D3 dac jeg bruger til stereo TV: Panasonic TX-P42G10 Højtalere: Fronter: CAV DP-300 (mine fronter har været dækket indeni med bitumen plader og alle kabler skiftet ud til Supra Classic) Center: Paradigm reference series - cc – 450 Bak: Paradigm reference series – LCR – 450 Konsol: Nintendo Wii til børnene Remote: Harmony One med IR extender Kabler: CAV THX 600 speaker cables Proson højtalerkabler til center og bak PlayFect 1.4 HDMI Argon 5056 RCA signal cables Argon 5491 antenna cable Clicktronic optics cable Jeg ved godt at pladseringen af mit TV er ikke helt optimalt
men mand må nøjes med det plads man har og gør konen tilfreds ;) Fremtids planer: Cambridge Audio dacmagic Benq W1070 (når jeg har skiftet lejlighed og har lidt mere
plads) Håber i kan lide hvad i ser Redigeret af haddi - 23-April-2013 kl. 14:51 |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan vi bestemt! Det ser stilfuldt ud.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6361 |
Du kan måske godt rette overskriften lidt til
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
Tak for det. Jeg er ikke en danskere og er ikke vandt til at skrive på dansk men jeg gør det bedste jeg kan
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Velkommen i Biotråden. Det ser jo fint og hyggeligt ud :-)
|
|
![]() |
|
Tak skal i ha'
![]() |
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
et godt råd (efter egen bitter erfaring):
oplad kun din harmony one når den er ved at være flad, den må ikke ligge i opladeren og lade hele tiden. batteriet bliver dårligt, og det svulmer op så det er svært at udskifte. JH |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |