|
Solgt: Buffalo 1TB MiniStation Thunderbolt/USB3 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2013 kl. 16:12 |
Solgt Solgt
Redigeret af dimzen - 10-Maj-2013 kl. 12:28 |
|
![]() |
|
Jlowe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kunne jeg godt være interesseret i. Jeg bor i Silkeborg, så jeg kan godt afhente. Hvad er det laveste du vil gå med til? Så kunne vi måske lave en hurtig handel.
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Sælger du din Buffalo alene. Jesper |
|
![]() |
|
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
Helst sammen med Macbook'en, men mindre jeg får den solgt uden Buffalo'en.. :)
Redigeret af dimzen - 25-April-2013 kl. 20:49 |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Har en priside på MacBook'en?
|
|
![]() |
|
Måske 13.500kr med alt udstyr?
|
|
![]() |
|
Bibazor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2012 Status: Offline Point: 22 |
Hvad er ny prisen på den MacBook ?
|
|
![]() |
|
Den er stadig på Apple's side: 13999kr, med 4GB ram og 500GB HDD.
|
|
![]() |
|
Høre ikke rigtigt tilbage fra personen som måske ville købe Buffalo 1TB MiniStation Thunderbolt/USB, så den er stadig til salg :)
Redigeret af dimzen - 06-Maj-2013 kl. 17:17 |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Tror ikke min besked er nået frem. Men byder 550 + pp Jesper |
|
![]() |
|
Hej
Er den solgt. Jesper |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
600 PP
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |