|
Afspilning fra USB på Monacor PA 890rcd |
Besvar |
Forfatter | |
stilleben
Junior bruger Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-April-2013 kl. 16:14 |
Jeg har en Monacor PA-890rcd frontbetjent cd-afspiller, hvor jeg gerne vil afspille fra et USB-stick(8GB). Jeg har lagt 8 MP3 filer på ca 50MB ind på stick'en. Afspilleren kan skifte med en knap mellem Disc og USB, men selvom, USB stick'en er sat i registrerer afspilleren det ikke. Jeg har været i en radioforretning, hvor jeg har prøvet mit USB stick. Der virker den fint. De siger dog, at min USB måske har for stor kapacitet. Jeg har prøvet at få en på 2 GB, men det har ikke været muligt.
Med venlig hilsen Stilleben
|
|
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er USB'en formatteret i Fat/Fat32 ?
|
|
stilleben
Junior bruger Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er formatteret i FAT32.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |