|
Yousee boks på stofa kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frsch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2012 Sted: Herning Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2013 kl. 22:23 |
Ja dette spørgsmål kan måske forekomme dumt, men lan det lade sig gøre at bruge en yousee boks (uden hdd)
på Stofa kabel-tv. Gruden til at jeg spørger er: 1) at jeg har hørt at Stofa's boks skulle være noget møg. 2) at jeg har et samsung tv uden kabel-tuner og med en samsung boks er en fjernbetjening nok. (universal fjernbetjening er ikke en mulighed) På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
1. Det er nok en smagssag. Jeg har selv haft den og jeg udskiftede den med en Triax. Hvis du vil have nogle af deres tillægs ydelser (start forfra, film leje, osv), er den nødvendig. 2. Jeg kender ikke Yousee boksen, men hvis du kan ændre søgeinstillingerne så burde den vel virke. Du skal bruge følgende:
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan man ikke.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |