recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee boks på stofa kabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee boks på stofa kabel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
frsch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-August-2012
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee boks på stofa kabel
    Sendt: 26-April-2013 kl. 22:23
Ja dette spørgsmål kan måske forekomme dumt, men lan det lade sig gøre at bruge en yousee boks (uden hdd)
på Stofa kabel-tv. 

Gruden til at jeg spørger er:
1) at jeg har hørt at Stofa's boks skulle være noget møg.
2) at jeg har et samsung tv uden kabel-tuner og med en samsung boks er en fjernbetjening nok. 

(universal fjernbetjening er ikke en mulighed) 

På forhånd tak for hjælpen 

Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2012
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 23:06
Hej

1. Det er nok en smagssag. Jeg har selv haft den og jeg udskiftede den med en Triax. Hvis du vil have nogle af deres tillægs ydelser (start forfra, film leje, osv), er den nødvendig.

2. Jeg kender ikke Yousee boksen, men hvis du kan ændre søgeinstillingerne så burde den vel virke. Du skal bruge følgende:
  • Frekvens: 346 MHz (346000 kHz)
  • Netværks-ID: 0
  • Modulation: 64 QAM
  • Symbol rate: 6900 KS

Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Jeg kender ikke Yousee boksen, men hvis du kan ændre søgeinstillingerne så burde den vel virke. 
Det kan man ikke.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu