recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dolby Atmos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dolby Atmos

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dolby Atmos
    Sendt: 28-April-2013 kl. 19:07
Hej

Kan se den lokale bio har fået nyt lydanlæg :

Dolby Atmos

Er der nogen der har hørt Dolby Atmos i praksis...

Redigeret af kennethbrdk - 28-April-2013 kl. 19:19
Til top
torpedo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2006
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torpedo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 19:41
Jaaaa... Hobitten med Dolby Atmos i Næstved Bio Hug

Var vild imponeret over detaljegraden i lydbilledet. Troede der lå dværge under stolene og sov.
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 19:54

.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:07
Til top
torpedo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2006
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torpedo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 20:10
Jeg har læst at kun enkelte sekvenser i Life of Pi er mixet i Dolby Atmos, så du husker ikke forkert. Filmen har heller ikke et specielt spændende lydmix, det er mest det visuelle som der er lagt vægt på. Men ja, demoen inden filmen er vanvittig god.
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2013 kl. 08:29
HejSmile
Jeg var igår inde og se den nye supermand film "Man of steel" i 3D med lyd DOLBY ATMOS, Det var en god oplevelse, Kan jeg berette. Jeg talte med direktør Jørgen Lume inden filmen . Hvor han redegjorde for grundene til at en lille by som Struer blev de første i landet til at have Dolby ATMOS i fuld skala med den nye Dolby Prossesor 850, som er i stand til at skille Hardiskens filer af og få knap 50 forskelige kanalers lyd ud. Under forstilingen syndes jeg det der var mest Waoo effekt i det var fra højtalerne i loftet.  
Hvores lokale station har lavet følgende indslag:
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu