|
1 Stk micro hukommelse Hvordan får jeg fat i filer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
juan08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Maj-2013 kl. 15:41 |
Hej
Min Gl SD Micro hukommelse kort (2 Gb) Har jeg sat i ny telefon (Huawei y 300) med Android 4,1 Jeg kan ikke få fat i Hukommelsekort via Vin7, da muligheden ikke findes Et hylster, så jeg kan sætte det i Port i PC har jeg ikke Og i Android 4,1 filhåndtering kommer der ikke filer frem, men jeg har kontakt med Micro Sd kort, men der vises ikke filer ( Musik Foto mm) Hvordan gør jeg det nemmest, Altså muligheden for at få fat i fotos musik mm og derefter formatere</slette alt på Micro Sd kortet ?????? På forhånd tusind tak ![]() JUAN |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sætter det tilbage i din gamle telefon og tilslutter den til en computer via usb.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
juan08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Tusind tak for hurtig hjælp.......Den Gl var givet bort, så jeg måtte have gang i en Gl Nokia Den Gl havde jeg ikke tænkt på troede den var smidt væk.......... MVH JUAN |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |