|
Playstation Plus tilbud i dag: Hitman "gratis" |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Maj-2013 kl. 08:53 |
Forholder det sig sådan, at de spil, man køber med Plus-rabat, kun kan spilles mens man har et Plus-abonnement? Jeg kunne ikke umiddelbart se noget om det i Playstation Store. Redigeret af amorbavian - 09-Maj-2013 kl. 11:25 |
|
BORING! |
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
Q: What happens to the games and DLC I downloaded free through a PS Plus membership, and I decide to not renew my membership? A: You will not be able to access free games downloaded with Plus if you choose not to renew your membership. However, if you decide to re-activate your membership, you will once again be able to play all games downloaded from the Instant Game Collection.
Q: So while I can only access games downloaded free as long as I’m a Plus member, what about games and other content I purchase with a Plus discount? A: Any content you purchase with a Plus discount is yours to keep, regardless of you membership status. Dvs. at de spil som du køber med en rabat via PS plus, altid vil være tilgængelige efter download, uanset abonnementstype. De spil som er downloadet gratis via PS-Plus, er kun tilgængelige med et PS-plus abonnement. Redigeret af vasif - 09-Maj-2013 kl. 09:14 |
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Tak. Jeg vil bare sige, at Plus har tilbud i dag til nye medlemmer: lav et abonnement i dag (3 el. 12 mdr) og få HITMAN ABSOLUTION gratis. Og selvfølgelig en del andre spil enten gratis eller billigere.
|
|
BORING! |
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan varmt anbefale det. Jeg har haft det siden efteråret og har nu Batman arkham City, motorsport apocalypse, bulletstorm og en masse andre.
I juni kommer demons souls og team ico spillene til instant game collection. Det er altså iorden.. Også er der selvfølgelig rabat, beta adgang, cloud saves og auto download af patch_ spil osv |
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm...Er det US eller DK? Jeg kan umiddelbart ikke finde Bulletstorm på listen.
Er Hitman pengene værd? Trænger til nye spil, nu hvor jeg går og venter på "The Last of Us". PS. Metal Gear Rising/Revengeance er fucking cool. Jeg brød mig ikke om det i starten, men så snart man lærer teknikkerne, og lemmerne begynder at flyve, glemmer man tidsfornemmelsen. Tror jeg har spillet det igennem 4-5 gange nu.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor finder man beta? |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Det afhænger af om der er nogen. Min PS3 har selv downloadet God of War: Ascension og jeg mener også at der var mulighed for at spille Dust 514 på et tidspunkt. Dog skal der være en beta før at du kan få adgang til den og lige pt er der ikke det store.
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et lille og måske simpelt spørgsmål. Og så alligevel ikke..
Kan Plus abb. bruges på brugerstadie og på flere PS3ére? Overvejer Plus til min søn. Han har både sin egen PS3 (hos hans mor) og to PS3ere hos mig. Kan han bruge Plus abb. begge steder, forudsat at han bruger samme brugernavn? Plus er jo mere end bare spil/downloads, det er også udvidet feature til PS3éren, såsom automatisk opdateringer. |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, tror jeg ikke. Vi kan nu kun Gen-downloade spil 2 gange, så vidt jeg husker. Før var det 5 og resulterede i at folk udnyttede/misbrugte det. Men det er muligt at jeg tager fejl.
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er i bund og grund også nok. Men hvis det er ialt kan det blive et problem, for hvad hvis man starter forfra på sin PS3, og allerede har downloadet det 2 gange. Ellers hvis PS3éren bliver defekt, og man køber en ny. Hmm, faktisk er det ikke bare så lige til alligevel, åbenbart.
|
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Går det galt tror jeg godt at man kan skrive/ringe til Sony, men jeg ved ikke hvad reglerne er for flere PlayStation under samme bruger. Måske kan man få flere downloads hvis man registrere ens PS3 på PSN hjemmesiden..?
|
|
Simon, TC
Super bruger Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke spillet nogle af de tidligere Hitman spil, men er nu ca. halvvejs i 'Absolution' og jeg synes det er afsindig godt. Det minder mig egentlig en del om 'Arkham City' og 'Arkham Asylum' som er blandt mine favoritspil.
|
|
Tape Connection MKII
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |