|
nulstille ipad 2 |
Besvar |
Forfatter | |
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Maj-2013 kl. 07:47 |
godmorgen derude.
jeg skal til opdatere en ipad 2 og vil gerne sætte en ny bruger op. men de spil der ligger på den , de står jo på min bruger, er det muligt at få dem medover til den nye bruger. ved sgu ikke lige om det lyder lidt vrøvlet det her |
|
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er ikke muligt. spillene tilhører én itunes konto.
/ask |
|
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
|
ok. så blev jeg da det klogere
|
|
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kan godt logge ind med din egen itunes konto og installere de spil du har købt fra den konto også logge ud igen.. og ind med den nye konto.. men løsningen gælder såvidt jeg har forstået det kun i egen husstand rent rettighedsmæssigt, da man jo godt kan have flere ipads i huset med forskellig konto.
du kan ikke "lovligt" gøre det overfor 3mand, feks sælge enheden med spil.. de tilhører rettighedsmæssigt din ituneskonto |
|
Mvh
René |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så blev jeg det klogere. Hvad sker der så når den er logget på med en anden konto og bliver sluttet til en computer og begynder at synkronisere?
/ask |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så bliver der problemer, du kan dog logge ind fra den itunes konto de pågældende apps er købt og godkende computeren, du kan herefter overføre købene til computeren og derfra dele dem til de enheder den itunes holder styr på, det er muligt at godkende op til 5 computere på 1 itunes konto.
Herefter vil det være muligt at køre videre selvom der er apps på tværs af flere itunes konti |
|
Mvh
René |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |