|
Auktion: Stereo møbel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2013 kl. 20:00 |
Hjemmelavet Stereo møbel med trælåger, der plads til alt dit grej
![]() Mål: 158x55x55cm Højest bud Fredag d. 17-maj kl. 12:00 er den heldige vinder ![]() Den er stor og tung så den skal hentes på en trailer, eller en gulpladet bil. Bor 10min fra Aalborg. Start bud er 200kr. (Der er materialer for meget mere) Bud forøgelse minimum 25kr ![]() ![]() Redigeret af indomitus - 12-Maj-2013 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg muligvis interesseret i, bor i Aalborg :-)
Spørgsmålet er om konen også er :-).Men kom gerne med lidt ekstra detaljer:
|
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rummene måler følgende:
2stk 50cm bred x 52cm høj 2stk 50cm bred x 25cm høj Overfladen vil jeg kalde mellem mat og højglans. Vil tro du den kan hænges på væggen hvis du laver noget ophæng af en art, er bygget solidt med dyvler og lim. Bygget af 20mm MDF plade. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |