recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdhomerun & Yousee problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdhomerun & Yousee problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ozona Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2007
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hdhomerun & Yousee problemer
    Sendt: 12-Maj-2013 kl. 20:14
Jeg har læst HDHOMERUN tråden baglæns fra side 125 til 105 uden endnu at finde svar på mit spørgsmål:

Jeg har yousee og har gjort at det "gyldne":

Kan ikke få nogle kanaler ind, selvom jeg har googlet af HT, og kørt adskillige scans...

Hvis jeg vælger "digital antenne" (ikke digital kabelt" ) Kan jeg får Dr, Dr2, og ligende ind (10 kanaler) men ingen Tv3, 3+ osv. osv.)

Jeg Har prøvet at køre en CMD promt med Modulation : hdhomerun_config set <device-id> /sys/dvbc_modulation "a8qam64-6875"

Sat modulation til hhv. 6900 & 6875 i selve programmet, 

Sat Virtual Channel Table mode to InjectNITSDT & Auto.... INTET HELD

Kan I hjælpe... Er helt lost
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 11:18
har du scannet for kanaler via HDhomerun-softwaren ?!
;o)
Til top
Ozona Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2007
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 22:15
Jep, det er kun den software jeg vil bruge, og sørge for de er der, inden jeg "tager det videre"
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 23:17
jeg har kun valgt 6875 - men det bør ikke være problemet

Har du under advanced også valgt øverste "Automatically select...."
;o)
Til top
NikNak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Februar-2013
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikNak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 05:32
Jeg har får haft problemer, dog med stofa.
Dengang var det signal styrken der var problemet, selvom der var fint signal på fjernsynet.

Prøv af flytte hdhomerun boksen ud til hvor signalet kommer ind i huset / lejligheden før evt. splitter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu