recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man printe en sms tråd ud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man printe en sms tråd ud?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man printe en sms tråd ud?
    Sendt: 14-Maj-2013 kl. 13:00
Kan man det? Smile

Sms beskeder og svar ligger jo som bekendt i én lang tråd i rigtig rækkefølge. Så det kunne være skønt at trække det ud på print.

Redigeret af Kampus - 14-Maj-2013 kl. 13:07
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 13:23
Der må være en App LOL

Søg efter 
iphone app to print out text messages

Venlig hilsen
KB
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Der må være en App LOL

Søg efter 
iphone app to print out text messages

Åhh, det havde jeg ikke tænkt på, men det gør der da nok LOL
Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 14:08
Screenshot måske hvis det er en lille tråd ;-)

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af klinge klinge skrev:

Screenshot måske hvis det er en lille tråd ;-)

Betyder det at man får hele tråden?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 19:40
Nej, screenshot laver kun et billede af det din skærm viser. 

Vil du eksportere en sms tråd, så er du nødt til at have fat i software til pc eller mac 

eks. dette (blot et eksempel, der findes også andet)

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 888
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 19:49
klik edit og marker dem du gerne vil have printet, forward så sms'erne til en email adresse og print emailen. Den email du forwarder til må ikke have et telefonnummer tilknyttet i din adressebog for så bliver sms'erne blot sendt som sms til telefonen og så er du lige vidt. 
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Nej, screenshot laver kun et billede af det din skærm viser. 

Vil du eksportere en sms tråd, så er du nødt til at have fat i software til pc eller mac 

eks. dette (blot et eksempel, der findes også andet)

Ja det var det jeg tænkte. Der må da være et gratis program der kan det samme, jeg har slet ikke brug for alle de funktioner i iexplorer
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

klik edit og marker dem du gerne vil have printet, forward så sms'erne til en email adresse og print emailen. Den email du forwarder til må ikke have et telefonnummer tilknyttet i din adressebog for så bliver sms'erne blot sendt som sms til telefonen og så er du lige vidt. 
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">

Okay, ja det lyder smart. Og hvordan "forwarder" jeg så?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:01
Jeg bruger selv et glimrende gratis program der hedder iTools 
Det kan også eksportere sms eks. til en csv fil, men såvidt jeg husker kun alle på en gang

mht. forwarden, så går du ind i den sms tråd du vil forwarde, trykker edit i toppen, vælger alle de sms'er i tråden du vil forwarde ved at trykke ude til venstre for hver, og vælger til sidst forward knappen i bunden til højre - indtast email adresse og send
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:09
programmet kan du gemme og print.  Tansee iphone transfer sms. 
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jeg bruger selv et glimrende gratis program der hedder iTools 
Det kan også eksportere sms eks. til en csv fil, men såvidt jeg husker kun alle på en gang

mht. forwarden, så går du ind i den sms tråd du vil forwarde, trykker edit i toppen, vælger alle de sms'er i tråden du vil forwarde ved at trykke ude til venstre for hver, og vælger til sidst forward knappen i bunden til højre - indtast email adresse og send

Ok tak
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu