|
Solgt: Oehlbach 5.1 Multi-Chanel Kabel 1,5 m |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2013 kl. 19:45 |
Da der er flere, der har budt på mine ting, venter jeg til tirsdag aften kl. 20 (21. maj) og sælger til det højeste bud der. Oehlbach 5.1 Kabel Multi-Chanel Blue Magic Multi-Chanel Kabel 1,5 m Kom med et bud. Sælges, hvis jeg kan få en passende pris. ![]() Købt her: Redigeret af Brixen - 22-Maj-2013 kl. 14:12 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen, der kan bruge det? Så ryger det på loppemarked.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Starter med 150 + post
|
|
![]() |
|
Noteret. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hvis der bliver budt igen, og der er mindre end 3 minutter til budrunden slutter, bliver budrunden forlænget så den slutter 3 minutter efter budet. Osv. hvis der kommer nyt bud. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Solgt til stefthom for 150 kr. + post. Jeg sender PM.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Hvis køber af en eller anden grund ikke reagerer, vil jeg gerne købet kablet for de 150,- pp.
|
|
![]() |
|
OK. Det husker jeg :-) |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |