recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HP Officejet Pro 8600 Plus e-All-in-One printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HP Officejet Pro 8600 Plus e-All-in-One printer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: HP Officejet Pro 8600 Plus e-All-in-One printer
    Sendt: 20-Maj-2013 kl. 16:39
Hej

Jeg ønsker at sælge en:

Luksus printer HP Officejet Pro 8600 Plus e-All-in-One printer

Multifunktion (fax/kopimaskine/printer/scanner), farve, blækprinter, kopiering (op til): 35 spm(mono) / 35 spm(farve), udskrivning (op til): 35 spm(mono) / 35 spm(farve), 250 ark, 33.6 Kbps, Hi-Speed USB, 10 Base-T, 802.11b, 802.11g, 802.11n, AirPrint, HP ePrint.

Touchskærm.

Med kvittering fra Proshop 01-02-2013.

Befinder sig i Hjørring. Super stand og med alle papirer, dokumenter samt cd-rom.

Bud modtages.

Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge.

Med venlig hilsen

Redigeret af Ravnholdt - 22-Maj-2013 kl. 14:14
Til top
Louring Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2006
Sted: Denmark
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 17:11
Hej

Kommer du nogensinde forbi Aarhus? Alternativt: Ved du hvad det vil koste at sende den?
Må jeg spørge hvorfor du sælger?

Mvh. Louring
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 17:30
Hej

Jeg overvejer at sælge den, da jeg måske opsiger mit Stofanet og for fremtiden kun vil køre mobilt wifi - derefter vil jeg nemlig ikke have en router, som jeg kan bruge til mobil opkobling til printeren.

Jeg ved ikke, hvor meget det vil koste at sende den. Den er meget tung og ret stor. Jeg vil helst afhentning godt nok, det er faktisk et must.

Tak for din interesse for øvrigt.

Med venlig hilsen

Til top
elvisdk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Thisted, DK
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elvisdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 11:57
Bytte med Adaptec RAID controller eller 22" TV / Monitor ?
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 11:59
Hej

Det er jeg desværre ikke interesseret i.

Med venlig hilsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu