|
Telia 4G router/forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eivissa77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2013 kl. 15:48 |
Hej.
Jeg har netop erhvervet mig 4G fra Telia med en Huawei B593 og har 2-3 streger på signalet. Bor i det indre København og ved jeg burde få 4-5 streger. Der findes eksterne antenner/forstærkere til netop dette modem, men ved ikke hvad jeg skal vælge. Har I herinde nogle erfaringer eller gode råd? Tak |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at stil den i forskellige vinduer og se, hvor du har bedst signal.
Det kan løse dit problem.... Klaus |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg vil prøve med forskellige placeringer af modemet hvis dette et muligt.
Ellers er der denne mulighed.
![]() ![]() ![]() Du kan sikkert finde en billigere antenne hvis du ved hvad stikket hedder.
Jeg fandt en i Kina til 50,- til mit USB modem.
|
|
![]() |
|
Eivissa77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Jo tak for jeres forslag. Har selvfølgelig prøvet alle steder i lejligheden og kender den fra Bedresignal, men er bare i tvivl om det vil hjælpe.
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
fik du løst opgaven?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |