|
K: Fastramme lærred (ca.90") |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2013 kl. 00:01 |
Efter forgæves at have forsøgt kontakt med nogle sælgere af et sådan, ser jeg mig nødsaget til at oprette et købsemne.
Jeg søger et lærred til min projektor, allerhelst fastramme, da det skal opsættes dedikeret, og så er jeg er meget følsom overfor buler/bølger i lærredet ![]() Minimum 80" og maks 100" (90" ville være ideelt). Det behøver ikke at være highclass, men skal derimod heller ikke være de såkaldte "eBay lærreder".
Kom frisk, og lad høre. |
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et 90" fastramme Lissau med gråt lærred til at hænge som står for opgradering.
Det befinder sig i Aalborg, og jeg mener at det har gain på 0,9. Ved ikke omdet passer til dine ønsker/krav/projektor - og om det kunne have interesse? Herudover har jeg et 100" Lissau med hvidt lærred til at ligge, ligeledes fastramme. Dugen er dog absolut ikke pæn (købte det brugt) og min ide var at bruge rammen og så få lavet en custom dug. Men jeg har i stedet fået fingre i et Stewart lærred som skal pøves ;o) De to Lissau er derfor til salg - skriv hvis det har interesse. |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hejsa har du fået købt ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |