|
Opsætning af Panasonic VT60 med Qnap nas? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2013 kl. 16:06 |
Jeg har en qnap nas server jeg gerne vil have sat op så jeg kan streame matriale til mit Panasonic Vt60.
Hvordan gør jeg det? nogle steder jeg kan finde en guide til det? På forhånd tak Redigeret af sorensen - 01-Juni-2013 kl. 16:07 |
|
![]() |
|
sorhol ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke fået pakket mit VT60 ud endnu....(har tømmermænd) ![]() |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
det er slået til, men den viser ikke min Qmultimedia hvor mine filer ligger i.
|
|
![]() |
|
sorhol ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Status: Offline Point: 21 |
Har du tjekket at Qmultimedia mappen er delt?
![]() |
|
![]() |
|
Jeg kom over mine tømmermænd og har nu fået pakket VT60 ud og streaming fra QNAP virker fint her hos mig.
Se ovenstående mht tjekke deling. Det er vel ikke ISO filer du pøver at afspille? Disse understøttes ikke af DLNA.
|
|
![]() |
|
hvor kommer jeg ind i det skærm billed?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
det har jeg gjordt,
Jeg kan se twonkey media server på tvet, men alle de mapper jeg har på qmulitimedia er der ikke. |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Du skal klikke på linket som vist ovenfor, derefter gå ind og share dine folders på Qnap, se nedenstående billeder.
![]() Billede af medieserver på mit GT50 Redigeret af jugglerq - 02-Juni-2013 kl. 13:00 |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
OK |
|
![]() |
|
det ser ud til at virke.
Takker
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |