|
SOLGT: IRC APD1217WIFID |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2013 kl. 09:34 |
SOLGT.............
Redigeret af teleplus - 04-Juni-2013 kl. 12:10 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er højtalere indbygget ?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Nej - det er en adapter til eksisterende stereo/surround anlæg.. |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Hvordan fungerer streaming delen af den, i daglig brug mht navigering i folders etc ?
Hvordan er remoten og den fysiske stand af den samt recieveren ? |
|
![]() |
|
Jeg har streamet mest fra min NAS (Qnap via Twonky server) - det fungerer perfekt. IRC var her blot en Upnp klient. Internet Radio fungerer via Wifi Radio Frontier (http://www.wifiradio-frontier.com/setupapp/fs/asp/AuthLogin/SignIn.asp) -jeg lytter primært til de Danske stationer. IRC er i perfekt stand, ingen ridser eller mærker. Fjernbetjening er stort set ubrugt da jeg brugte min Harmony One med IRC. Redigeret af teleplus - 02-Juni-2013 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Jamen jeg byder da de 350 plus porto.. så må vi se om den kan dække det gabende hul den sidste streamer efterlod sig :-)
|
|
![]() |
|
Jeg sender lige PM.. |
|
![]() |
|
RESERVERET TIL nAlen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |