|
Solgt: mac 21,5´, 2,5Ghz intelcore, 4gb hukommelse |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2013 kl. 21:33 |
Hej,
Vi har sådan en stående fra Februar 2012, som vi har brugt meget lidt, da overgangen fra Windows krævede mere end forventet, og derfor vil vi af med den igen. Den er med touch pad og tastatur og 21,5 tommer. 500gb HD og 1333 MHz DDR3 Står i Aalborg og er absolut fejlfri og ingen ridser, som ny Kr 5500, afhentes Mvh Nicolai Redigeret af nkt1 - 10-Juni-2013 kl. 23:10 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bytter gerne med PC :) (Fra December)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
Ingen byt, kun salg, ellers tak
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Omkring 5500 vil jeg tro.
Redigeret af Ukke - 03-Juni-2013 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
Hej Ukke,
Tak for svar, det var også omkring den pris vi havde forventet os, så hvis der er en der er interesseret, så lad mig vide det, så finder vi ud af det. Nicolai - afhentes i Aalborg |
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
Ikke fordi jeg er på udkig efter en iMac.
Men i stedet for at sælge den med en relativ stor afskrivning kunne i overveje at installere Windows på den. Apple har lavet noget der hedder Boot Camp, som indeholder Windows drivere. Det eneste der kræves ud over Boot Camp applikationen er en Windows DVD, og et blankt medie eller USB key. Boot Camp support |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Hvilken model et det? Jesper |
|
![]() |
|
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
Mit gæt, er det er denne mid 2011 :) |
|
![]() |
|
Ja det er den model der er henvist til
Mvh Nicolai |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Er det kun afhentning eller er det også muligt at få den sendt. Jesper
|
|
![]() |
|
jeg foretrækker afhentning, da jeg ikke har kassen mere som den blev leveret i.
Nicolai |
|
![]() |
|
Hej Ok men så bliver det noget langt at køre. Beklager ![]() Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |