|
The Last of Us: 10/10 fra de fleste, 95% hos MC |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juni-2013 kl. 17:48 |
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/the-last-of-us/critic-reviews
Laveste score er 7.5 fra Polygon og 8.0/10 fra gamespot samt lidt flere. Ellers har de fleste givet 10/10. Selv EDGE, der plejer at være super hårde med deres bedømmelser, har givet det 10/10. Det ligger på 95% i gennemsnit baseret på 49 reviews, hos metacritic. Jeg gik ud fra at spillet ville være godt, nu hvor det er lavet af naughty gods, men der slår nok de flestes forventninger Tror at jeg har fundet mit spil til sommeren.
|
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selv multiplayer ser sjovt ud. Det bliver ret godt. PS. Ikke Naughty GODS, men DOG hehe |
|
BORING! |
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne da i det mindste havde skrevet det i kursiv eller CAPS for at sætte tryk på ordet, så vi kunne regne det ud... Men jeg så det også i går, der skrev de dog Naughty Gods aka Naughty Dog... Redigeret af amorbavian - 05-Juni-2013 kl. 21:25 |
|
BORING! |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser alt for lækkert ud det spil. Har bare nogle andre jeg vil igennem først, og så lidt tid for tiden
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ude i handlen? Jeg har nemlig forudbestilt det hos GameStop, men har intet e-mail eller opkald fået...
|
|
Bechman
Redaktionen Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Funktioner
Tak(0)
|
recordere er klar med anmeldelsen af Last of us i morgen...husk at tjekke den ud
|
|
Bechman
Redaktionen Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Funktioner
Tak(0)
|
ukke: Nej spillet er ud på fredag den 14
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen af jer som fik merchandise med ved pre-order af Last of Us?
|
|
Ukke
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige gennemført det (i stedet for at læse til eksamen). Hold kæft en fed oplevelse. Sidst jeg blev så grebet af et spil var Half Life 2 og Deus Ex Human Revolution. The Last of Us leverer dog en federe oplevelse end førnævnte spil. MGS 4 var for mig helt klart den fedeste exclusive titel til PS3 - tildels sammen med Uncharted 2. The Last of Us sidder på dén trone nu.
Ellie er vel nok én af de bedste spilfigurer nogensinde kreeret - i hvert fald i min optik. Håber Naughty Dog gentager successen med en trilogi.
Redigeret af Ukke - 20-Juni-2013 kl. 17:34 |
|
Simon, TC
Super bruger Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke jeg har været så imponeret og grebet af et spil, siden 'Resident Evil' til den første Playstation...
|
|
Tape Connection MKII
|
|
Ukke
Funktioner
Tak(0)
|
Nårh ja, for satan da! Jeg havde helt glemt Resident Evil. For mig var det dog Resident Evil 2 (har ikke prøvet RE:4). Damn, jeg elskede det spil, og det giver mig stadig gåsehud. Selv musikken er fantastisk.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |