|
XBMC - Apple TV2 - sti til videobibliotek |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juni-2013 kl. 22:29 |
Det har lykkedes for mig før, måske var det mere held end forstand.
Jeg undrer mig over hvorfor jeg ikke kan finde min NAS-server på nettet, når jeg vil importere et videobibliotek. Jeg har fået det til at virke med billeder, samt musik. Jeg kan også gå ind på NAS´en via XBMC og se videofilen, og tænde for filen og se filmen. Men nu vil jeg jo gerne se dem via biblioteket, ellers går der jo noget af det Hvis jeg vil tilføje en mappe under "importer videobibliotek" inder under Video - indstillinger, så kan jeg kun vælge en "hjemmemappe". En venlig sjæl derude, der kan hjælpe
Redigeret af Bravo - 07-Juni-2013 kl. 22:30 |
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
Bump
|
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
Edit: ser ud til at jeg har fået det til at du;)))
|
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
AMEN!!!
Er der en venlig sjæl derude... Jeg har prøvet at importere filerne igen, da de forsvandt, og kan også finde filerne, og se filmene, men data omkring filmene fra ex. imdb.com er der ikke? Det sjove at det hele er at jeg sagtens kan få musik biblioteket til at virke... Når jeg prøver at importere et videobibliotek fra "indstillinger" kan jeg således ikke finde en mappe fra min NAS, men kun "hjemmegruppe" på computeren... Det har ellers virket før! HJÆLP...
|
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
BUMP - søger stadig hjælp...
Jeg kan godt se filmene på min jailbreaket ATV2 via XBMC fra min Synology NAS, men kan ikke se info hentet fra IMDB når jeg kører "hen over" en filmtitel!?
|
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
Er det et urealistisk problem !?!!!!!!????
|
|
mortenls
Bruger Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror du laver den fejl, at du er gået ind i system. Det du gør inden i system er at importere en allerede eksisterende database fil. f.eks. hvis du har skiftet hardware.
Du skal blot gå hen til videor og i undermenuen vælge filer. Inden i denne menu kan du vælge til video. video > filer > tilføj video... Efter du har angivet placeringen til hvor filerne befinder sig skal du indstille XBMC til film. Du ser et nyt skærmbillede og under "Denne mappe indeholder" skal du vælge film. Håber dette hjælper...
|
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
har jeg gjort... Op til flere gange
|
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
virker stadig kun ved mine cd albums og ikke på mine film på min NAS
|
|
kloppern
Bruger Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du følger Mortenls metoder hvordan vælger du så din nas? Er det som nfs, upnp devices, smb eller?
Jeg ved ikke om det har noget at sige, men det er lige det eneste jeg kan komme i tanke om? |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og husker du at vælge en scraper?
|
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
vælger SMB og så finder jeg min NAS via IP adressen... Jeg kan sagtens se filmene, og kan også afspille dem, men det overview med cover mv. som man får fra IMDB.com, det er væk
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |