|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 28-Maj-2006 kl. 18:16 |
Hejsa. Jeg går og overvejer køb af 42" plasma tv. Hvad er jeres vurdering af dette TV? THOMSON 42PB040B5 Redigeret af bkhansen - 28-Maj-2006 kl. 18:17 |
|
![]() |
|
Zamenhof ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Tja, jeg mener, det burde forbydes at sælge fjernsyn, der ikke var HD-Ready. I hvert fald til den pris. Du skal kun slippe få tusinde ekstra for at få et HD-klart tv af langt bedre kvalitet. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Og det har heller ikke hdmi.
|
|
![]() |
|
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Hejsa. Har du et godt bud på et 42" til omkring 10.000 der har det hele? |
|
![]() |
|
Zamenhof ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Prøv at kigge på LG 42PC1R, som der bliver snakket meget om her i forummet for tiden. Det kan fås for omkring 11.000, hvis du har mod på at handle i Tyskland. Det bliver selvfølgelig forældet ligesom Thomson'en, men det holder givetvis nogle år ekstra, og det giver en dejlig fornemmelse i maven at vide, at man købte noget af det bedste, da man havde chancen. At købe noget så dyrt, der allerede er forældet fra første dag, er en trist affære. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg arbejder tit i tyskland, såe jo jeg er da frisk på at købe TV i tyskland. Men kan recordere.dk ikke starte et fælleskøb på sådan et tv? Der er jo åbenbart meget interesse for det.
Hvor kan man evt. købe TVet i tyskland? |
|
![]() |
|
Riot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Der er kommet priser på dem til fælleskøb, det vist 14.500 for det uden hdd og 17 for det med, og så er der er en extra tuner... Så du ka spare en del penge ved at købe det i Tyskland. Der er det til ca 11.500, hvis jeg husker rigtigt. Omkring 1500 euro.. |
|
![]() |
|
![]() |
Dvs. der findes ikke rigtig nogle gode 42" plasma til omkring 10.000? |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.hificomponents.de/Versand/Preisliste_Versand.htm? 50028146&psm=idealo&id=E919F54F-5D1F-4B00-930B-BAEA7 A7505E4
Det er det billigste sted jeg har fundet LGen til ... Men kan det ikke købes lige over grænsen? Evt Flensborg/Niebüll eller lign? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |