|
K: WD TV Live G3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zrdn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2013 kl. 17:11 |
Hvis nogen har sådan en er jeg villig aftager, skal være den nyeste (G3).
Befinder mig på Djursland, men ellers skal jeg nok betale porto. Fyr en pris, alder, stand og tilbehør. Mvh. |
|
![]() |
|
Djarnis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
300,- kr + portoen.
Stand: som ny Alder: købt 25-9-2012 og har kvittering Tilbehør: Alt der fulgte med fra ny af og orig. emballage
|
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Hvis zrdn ikke vil købe den, så er jeg interesseret.
|
|
![]() |
|
aragorn09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 67 |
Har også en Gen3 til salg.
Fra 20/02-2012. Kvittering haves. Har dog ikke original emballage ved hånden (kan måske findes). Standen er som ny. Den har været i udluftet teknikskab hele tiden og fjernbetjeningen er aldrig brugt (bruger Harmony One).
Redigeret af aragorn09 - 04-Juli-2013 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Håber det er okay for zrdn at jeg spørger hvor i kommer fra i landet? Er vel til hans interesse også :)
|
|
![]() |
|
zrdn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
Er der en af jer der bor i Østjylland? Ellers ville jeg gerne give 300 pp for din djarnis
|
|
![]() |
|
Djarnis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Jeg er fra Hvidovre :-)
|
|
![]() |
|
Hvad vil porto koste på den?
|
|
![]() |
|
Billigste pakke med post dk er uden omdeling, så du selv henter på posthuset - det koster 70 kr.
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Nej, kan sendes for 39 kr. som pakke under 1 kg. igennem gul og gratis.
http://www.guloggratis.dk/gporto
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |