recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søgning på forum ikkeeksisterende!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søgning på forum ikkeeksisterende!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søgning på forum ikkeeksisterende!
    Sendt: 03-Juli-2013 kl. 14:45
Ville søge efter tråden "Her er rygter om Apple tilladt": http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114551&PID=1256098&title=her-er-rygter-om-apple-tilladt#1256098, men måtte en tur på Google i stedet Der er fortsat ingen mulighed for at søge indlæg her på forum: 
Fejl ved Søgning
Ingen søgeresultater fundet

Desværre

Redigeret af turbo2 - 03-Juli-2013 kl. 14:50
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 15:47
Virker fint hos mig, ved godt jeg har søgt en time senere end dig
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 15:55
Næh... Ikke her:
Fejl ved Søgning

Et eller flere af dinse søgekriterier er på mindre end 3 karakterer

Prøvede blot for sjov, igen at søge efter "Her er rygter om Apple tilladt". Selv om den findes i "Seneste". Google - SÅ kører det!

Redigeret af turbo2 - 03-Juli-2013 kl. 15:57
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 15:59
Jeg finder tråden ved "Avanceret søgning", "Alle fora" og ved under Find indlæg at vælge "Seneste år" eller "Alle".
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Jeg finder tråden ved "Avanceret søgning", "Alle fora" og ved under Find indlæg at vælge "Seneste år" eller "Alle".

Synes bare, det skulle virke UDEN alle de krumspring!
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 16:55
Trækker det i mig igen, hvis jeg søger som emne og ikke indlæg, så fryser min browser!
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Trækker det i mig igen, hvis jeg søger som emne og ikke indlæg, så fryser min browser!

Tø den op igen, og brug i stedet Go'e, gamle Google!!Big smile
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 18:28
Ha ha når man søger nu får man din tråd frem, men ikke den "rigtige". Synes det er sådan på de fleste fora ar søgefunktionerne er elendige.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 14:17
Synes aldrig søgefunktionen virker her på siden, men mindre man søger i beskeder og kun et halvt år tilbage. Så snart man går længere tilbage, eller vælger emner, så får man bare det klassiske:

Fejl ved Søgning
Ingen søgeresultater fundet

Desværre
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 18:17
Ja.... Go'e, gamle Google SÅ kører det for dig - du behøver endda ikke at kunne huske en emneoverskrift ordentligt!!Big smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu