|
SRT problem på Samsung 8900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2013 kl. 02:09 |
Jeg har fået købt mig en samsung BDE8900 med indbygget harddisk osv Bagpå kan man sætte en harddisk, USBnøgle eller andet til. ![]() Sætter jeg en USB-nøgle til med en film + SRT fil, så kan jeg kun se filmen uden undertekster. Jeg har prøvet at omdøbe filerne (begge) til samme navn uden resultat. Jeg har prøvet at omdøbe SRT til AVI osv osv, men lige meget hvad jeg gør, så vil underteksterne ikke med. Afspiller jeg filmen med SRT filen fra USB nøglen på min PC (VLC player), er der slet ingen problemer. Hvad gør jeg får at få underteksterne med når filmen skal ses på den Samsung BDE 8900 ? Please help
![]() Redigeret af Bassekat - 09-Juli-2013 kl. 02:11 |
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb filmen.
Eller lån en version der er hardcoded
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nogle der har et reelt bud på problemet ?
Redigeret af Bassekat - 09-Juli-2013 kl. 08:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |