|
K : projektor lærred |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2013 kl. 12:39 |
Hej Søger et projektor lærred. Skal ikke være high-end, da det i første omgang skal anvendes til en billig kineser-projektor. Størrelse ca. 90-100" Skal helst befinde sig i Aalborg eller omegn. /Anderton
|
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du på udkig efter et rullelærred eller et fastramme?
|
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
Det er ikke så vigtigt. Har du da noget interessant?
Anderton |
|
![]() |
|
Har et 100" Lissau fastramme med en grim dug.
Har sådan set kun købt det fordi jeg havde planer om selv at skifte dugen i forbindelse med 'opgradering' fra 90 til 100". Dugen er IKKE noget at råbe hurra for, men rammen er god. Og så har jeg et 90" Lissau fastramme med grå dug som jeg har brugt indtil nu. Har dog fået fingre i et Stewart lærred som jeg vil prøve i stedet, så begge mine fastrammelærreder kommer nok til salg. De befinder sig i Aalborg, så du er velkommen til at komme og se dem. |
|
![]() |
|
Hvad har du tænkt dig af pris for de to lærreder ?
/Anderton
|
|
![]() |
|
Har sendt dig en pb
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Hvad mener du med, at dugen er grim??? Er der mærker på den?
Kunne være interessant, at høre om dine erfaringer med sammenligning af et Lissau- holdt op mod et Stewart-lærred... :) Redigeret af Supergris - 15-Juli-2013 kl. 02:18 |
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
Jeg har et 85" lærred du kan købe hvis det har interesse. Det er et manuelt rulle lærred i 4:3 format altså ikke widescreen.
Dugen er ej grim heller. Du kan eventuelt male den øverste del af lærredet så det bliver 16:3 format, det var min plan, men nu er der lige kommet et par ting i vejen for projektor køb. Det er i 9760 Vrå Nordjylland, forholdsvis tæt på Aalborg :) Hvis det har interesse, så kom da med et bud :)
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
Dugen har et mærke i det ene hjørne, som så vidt jeg husker er gennemfarvet. Så der er næppe nogen mulighed for at redde det. Men lærredets stand som helhed er heller ikke noget at prale af - så jeg sælger sådan set bare rammen. Så kan lærredet jo følge med u/b hvis køber mener han/hun kan bruge den ;o) Glæder mig også meget til at få monteret Stewart lærredet. Det trækker dog lidt ud, da jeg ikke kunne få det monteret som jeg først havde planlagt. Men jeg er pænt spændt på at se hvad det rent faktisk betyder for billedet :o) Trådstarter: Undskyld for "forureningen" af din købstråd!
![]() |
|
![]() |
|
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Smut ud i IKEA og køb et tupplur rullegardin:
ikea.com/dk/da/catalog/products/art/10192292/ Læs om det i div. Fora. |
|
![]() |
|
Slet ikke noget dumt tip! Jeg nåede faktisk at købe et, inden jeg faldt over et godt tilbud på mit fastrammelærred! Så sådan et har jeg også på lager ![]() Havde lidt en idé om at prøve at fitte det på min ekstra ramme, men kom aldrig så langt........
|
|
![]() |
|
Tak for alle input. Vil i første omgang prøve,h at kigge nærmere på rullegardinet fra Ikea. Kan ikke finde det på deres hjemmeside, så må nok en tur derud :-)
/Anderton
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |