|
Lyd ikke ok ved tale - Sony BDV-N7100W |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marlind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2013 kl. 21:15 |
Hej alle
Nu er det måske ikke denne slags all-in-one systemer I går mest op i her inde, men eftersom eksertisen findes her inde så prøver jeg alligevel :-) Jeg købte igår et helt nyt Sony BDV-N7100W, som nu er tilsluttet vores Sony KDL-46EX723 LED fjernsyn, samt vores Samsung kabel-TV boks fra YouSee (den med harddisk). Alt er tilsluttet via HDMI. Jeg har selvfølgelig testet alt hvad jeg kan af filmer, Wii U, TV etc. Det meste lyder super, men jeg ligger mærke til at lyden på enkelte TV-kanaler (ex TV3) er noget underlig. Det er tale der lyder forkert, da denne nogle gange lyder "boks" agtig og runger underligt. Dette høres meget tydelig dersom nogen nynner, hvor det så lyder nærmest som når man spiller på en kam med bagepapir (hvis I forstår hvad jeg mener med det??) udover dette lyder det hele udmærket. Nogle ideer om hvad det kan skyldes. Via fjernsynets højttalere lyder det tilsyneladende ok. Jeg har sat YouSee boksen til at overføre lyd i "surround" På forhånd tak -Marius |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |