|
S: Zaptor + lidt andet løst |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2013 kl. 15:05 |
Halløjsa
Jeg har en Motorola Zaptor til Stofa som jeg gerne vil af med. HBO: 100 kr. Jeg har også 2x2m Audioquest Rocket 44 højtaler kabel såfremt der er nogen der kunne bruge dem. HBO: 0 kr. 120GB Harddisk til Xbox 360 (den gamle hvide) HBO: 100 kr. Et DVD drev til Xbox 360 arcade (skuffen er hvid) Philips/LiteOn DG-16D2S HBO: 50 kr. Tingene befinder sig i 4200 Slagelse. Afhentning er klart at foretrække, men alt kan jo sendes til den rette pris
![]() |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 100 + fragt for 120GB Harddisk til Xbox 360
|
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
Det er noteret :-)
|
|
![]() |
|
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
101,- for Hr. Zaptor til soveværelset...
![]() |
|
![]() |
|
Det er noteret :-) et det afhentet eller?
|
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Højttaler kabel, er det termineret ? Kunne du evt. lægge et billede op af det, kunne godt være interesseret :)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Zaptor 125 + post
|
|
![]() |
|
Hejsa
Det er bare kablerne... Jeg har selv brugt stik til nogen andre kabler. Jeg prøver lige at smide et billede... Den lille stump der kan ses følger også med, den har jeg selv haft brugt til en centerhøjtaler. stefthom: Det er noteret.
Redigeret af SKYLINE - 19-Juli-2013 kl. 22:14 |
|
![]() |
|
Jeg regner med at lade tråden køre weekenden over. Så kan jeg smide de ting der er budt på afsted i starten af næste uge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |